2023年4月4日 星期二

生日及紀念日祝福語

 生日及紀念日祝福語

 #拓印良品    #環保灰卡  #傳票封面  #布樣吊卡  #色盲綜合檢測本  

#寶寶日記/托嬰/寶寶托育記錄簿/寶寶托育手冊

 #Jasmine遇見美好  #早安問候圖  #祝福語錄


Happy birthday, my love! 給我的最愛,生日快樂!

On your 25th anniversary 25週年紀念日

On our anniversary 祝我倆紀念日

For you my love, on our anniversary  給我的最愛,祝我倆紀念日

Happy 21st Birthday! 21歲生日快樂

For my wife, with love, on your birthday 獻給我的愛妻,生日快樂

For my loving husband on your birthday 獻給我的親愛老公,生日快樂

Happy birthday to someone special 給最特別的人,生日快樂

Best Wishes     最好的祝福

Live, Love, Laugh and be Happy!    生活在笑、愛與幸福中

Don't Worry, Be Happy!  祝你幸福無憂無慮

You can do it!  你一定行!

The sky is your only limit!        天高憑君躍!

You're My Sunshine         妳是我的太暘

Just for you...   一切只為妳......

There will never be another you    妳是我的唯一

All the best for your future      前程似錦

With every good wish      衷心祝福

Happy Birthday        生日快樂

Lots of love for your birthday 衷心祝妳生日快樂

Wishing you birthday blessings       生日祝福多多

with my whole heart       用我全部的心

Thanks for your birth       感謝妳的出生

Shining Future          燦爛的未來

You're very special to me         妳對我來說很特別

Lots of love for your birthday 衷心祝妳生日快樂

Wishing you a future filled with happiness    祝妳人生幸福,前程似錦

Happy 60th Birthday       60大壽快樂

All happiness on your Birthday!     生日快樂,事事如意!

Birthday greetings 60 years old       60壽辰的誠摯祝福

I'm so glad there is you   我因有妳而幸福

You're precious and treasured         妳是無人能代替的寶貝

Special Thanks         特別感謝

Great big thanks to you! 非常感謝!

Best Wishes     最好的祝福

Congratulations!     恭喜!

The sky is your only limit!        天高憑君躍!

Good for You!  幹的好!加油!

All the best for your future       前程似錦

With every good wish      衷心祝福

with my whole heart       用我全部的心

Shining Future          燦爛的未來

In Recognition of Dedicated Service       以彰功績

You're the best!        妳是最棒的!

Best wishes as you retire          祝賀您光榮退休

Wishing you a future filled with happiness    祝妳人生幸福,前程似錦

I've learnt so much from you  我向您學到很多東西

Wishing you good luck & success   祝妳吉星高照,馬到成功

Gratitude          謝謝

I owe what I am now to you   我能有今天全託妳的福

Best wishes for your continued success 願妳成功接踵而來

You only live once   人生只有一次

Dreams come true  夢想成真

You're My Sunshine         妳是我的太陽

Just for you...   一切只為你(妳)......





沒有留言:

張貼留言

拓印良品

  拓印良品 關於拓印良品...... 拓印生活,讓生活隨心所欲,拓印生活良品是把環保美意落實成實用良品,用良品記錄生活美學。 拓印良品是紙類文創與生活印製品,產品以日常生活周邊紙類用品。產品注重純樸、實用、簡潔、環保、以人為本等理念,在包裝與產品設計上以樹為品牌標誌。產品類別為...